星期五, 8月 05, 2005

壓力

兩年之前,你稍為說話語氣重一點,我會怕左你,你再惡d,我甚至會喊;兩年之後的今日,所謂山水有雙逢,又係同一個死唔繼氣既項目,同埋一個死唔繼氣既你;你依然係某某部門既呀頭,但我已經唔再係當日既卒仔,我唔再怕你高高在上,說話有骨,因為我行得正企得正,對事唔對人,最抵死既係而家係你自己送上門,而你卻唔認得我,看著你那副的難堪樣貌,說差一點,我很心涼!

工作的份量永遠不及人際關係難處理,所以,由現在開始,我知道壓力將會因為與你重遇而逐步加重。我會專重你,如果你係要串我,我不會和你硬碰,我的沈默或會帶給你一時幼稚的歡喜,不過我知道你的弱點,所以我聽到你在speaker內傳來的另一款聲音。其實你對我也不是一個難題,比起在剛出來工作時遇到既一班bitches,你還算是一個會工作勞動既員工!

好多謝多年來的真心朋友,你們來電關心和問候,是支持我會寫在這裡的其中原因。
雖然我的BLOG沒有專門題目,有時記的都只係芝麻綠豆小事一樁,不過我寫得開心。一個簡單的反應其實已經好足夠(好土)!

有壓力自己未必擦覺到,兩日薯片當正餐,我又點會唔怕肥?!不過呻之前,已經release左一大半,這個可能就係我減壓既其中一個方法吧。

也不是太激,所以我會post出這編。

2 Comments:

Blogger Unknown said...

壓力是進步的原動力...
加油!

星期一, 08 8月, 2005  
Blogger [ivy] said...

謝謝你.

星期一, 08 8月, 2005  

發佈留言

<< Home